Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджитилізації
Курсова
№ K-28925
Курсова робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізації»
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності в умовах цифровізації 1.1. Сутність і завдання маркетингу в сучасній економіці 1.2. Поняття та особливості діджитал-маркетингу 1.3. Переваги та виклики діджиталізації для підприємств
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства в цифровому середовищі 2.1. Загальна характеристика підприємства (приклад – ТОВ «XYZ») 2.2. Аналіз маркетингової стратегії підприємства 2.3. Оцінка ефективності використання цифрових інструментів маркетингу
Розділ 3. Напрями удосконалення маркетингової діяльності в умовах діджиталізації 3.1. Використання інноваційних інструментів цифрового маркетингу 3.2. Впровадження CRM-систем та автоматизація маркетингу 3.3. Формування рекомендацій щодо підвищення ефективності цифрової стратегії
Висновки Список використаних джерел Додатки
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи