Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення маркетингової діяльності інтернет-магазину
Курсова
№ K-28941
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи маркетингової діяльності інтернет-магазину 2.1. Сутність і особливості маркетингу в електронній комерції 2.2. Основні інструменти інтернет-маркетингу 2.3. Показники ефективності маркетингової діяльності в інтернет-магазині
3. Аналіз маркетингової діяльності інтернет-магазину (на прикладі умовного ТОВ «Е-Shop») 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз комплексу маркетингу: товар, ціна, розподіл, просування 3.3. Оцінка ефективності маркетингових заходів
4. Напрями удосконалення маркетингової діяльності інтернет-магазину 4.1. Використання сучасних діджитал-інструментів (SEO, контекстна реклама, SMM) 4.2. Персоналізація пропозицій і автоматизація комунікацій з клієнтами 4.3. Підвищення лояльності клієнтів через CRM і програму лояльності
5. Економічне обґрунтування запропонованих заходів
6. Висновки
7. Список використаних джерел
8. Додатки
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи