Тести до теми 1
Question 1 of 3
Наведіть одну з типових тем наукових пошуків практичних психологів:
1. розв’язання проблем окремих людей у випадку соціальних або емоційних криз. 2. створення програм для залучення уваги людей до різних суспільних заходів. 3. допомога в розв’язанні проблем, що виникають в області освіти. 4. допомога в розв’язанні проблем, що виникають у виробничій діяльності. 5. базові властивості особистості та її еволюція.
Question 2 of 3
Виберіть те визначення, яке характеризує поняття „практична психологія” • галузь психологічної науки, предметом вивчення якої є індивідуальність, неповторність людини та конкретних обставин її життя; • стандартизоване, часто обмежене у часі дослідження, призначене для визначення кількісних (і якісних) індивідуально-психологічних відмінностей; • вивчає психологічні закономірності навчання і виховання людини.
Question 3 of 3
Із запропонованих нижче визначень виберіть більш повне, Метод – це: • методичний засіб для отримання первинної соціологічної та соціально-психологічної інформації на основі вербальної (словесної) комунікації; • шлях пізнання, це спосіб, за допомогою якого досліджується предмет науки; • активне втручання дослідника в діяльність піддослідного з метою створення умов, у яких виявляється психологічний факт.
Тести до теми 2
Question 1 of 4
Виберіть ту характеристику, яка вказує на рівні організації підготовки практичних психологів до професійної діяльності: 1. мотиваційний, науковий, технологічний; 2. світоглядний, професійний, особистісний; 3. науково-методичний, когнітивний, практичний; 4. праксеологічний, базовий, інтелектуальний; 5. мотиваційний, операційний, емоційно-інтелектуальний
Question 2 of 4
Визначте, за якими з наведених тверджень можна найточніше визначити психологічну компетентність особистості: 1. Ефективність, конструктивність діяльності (зовнішньої та внутрішньої) на основі високого рівня психологічних знань, умінь, навичок. 2. Сукупність особистісно значущих бажань, ідеалів, переконань, поглядів, позицій ціннісних суджень і організацій людини у сфері її життєдіяльності, взаємовідносин з оточуючими. 3. Усвідомлення мети, процесу і результатів своєї діяльності з оволодіння психологічною культурою, а також усвідомлення тих власних внутрішніх змін, які відбуваються. 4. Система цінностей, що виступає, як певна система координат, необхідна для того, щоб оцінити себе і інших, виявити своє ставлення, зробити адекватний обставинам вибір. 5. Сукупність психологічно обґрунтованих умінь і навичок взаємодії з іншими людьми за певних обставин.
Question 3 of 4
Визначити в якому із характеристик йдеться мова про розвинену психологічну культуру в суспільстві. 1. помірний прояв у деякої частини населення сукупності психологічних знань і умінь; 2. наявність у деякої частини суспільства певної системи психологічних знань, умінь, здібностей. 3. психологічні знання, уміння, здібності, що формуються в умовах спеціального психологічного навчання і професійної підготовки у ВНЗ. 4. професійний успіх, гармонізація особистості, психологічне і психічне оздоровлення; 5. Жодна з вказаних характеристик.
Question 4 of 4
Яке з трактувань психологічної культури більше відповідає діяльнісному підходу? Психологічна культура це – 1. сукупність особистісно-значущих (цінних) бажань, ідеалів, переконань, поглядів, позицій, ціннісних суджень і орієнтацій людини у сфері її життєдіяльності, взаємовідносин з оточуючими тощо. 2. інтегративна риса людини, що розкриває її особистісне самовизначення, психологічну компетентність, творчу активність у самореалізації та ін. 3. інтегративна складова особистості, що нерозривно пов’язана з розвитком її загальної культури (як інтеграція духовних цінностей, зразків поведінки тощо), об’єднує у собі знання про оптимальні способи міжособистої взаємодії, характеризує особистість як гармонійно спрямовану, мотиваційно адекватну, орієнтовану на соціально цінні морально-психологічні якості суспільства, забезпечує емоційну врівноваженість, соціально-рольову ідентифікацію, здатність до соціальної саморегуляції, особистісного самоуправління, діяльнісної саморегуляції; 4. складне системне утворення, яке виступаючи як результат когнітивних, афективних, поведінкових компонентів, надалі визначає якість їх перебігу і забезпечує: адекватне сприймання оточуючих і самосприймання; доцільність емоційного реагування на внутрішні і зовнішні чинники; оптимальність поведінки відповідно до зовнішніх та внутрішніх обставин життєдіяльності. 5. вміння розбиратися у психології інших людей, емоційно відгукуватися на їх поведінку і стан, а також застосовувати засоби впливу, що відповідають індивідуально-психологічним особливостям кожного з них.
Тести до теми 3
Question 1 of 5
Яка модель психологічної служби, забезпечує надання фахової допомоги людині (групі, організації) не на пряму, а (можливо) через членів колективу, адміністрацію, друзів: 1. „стабільна” модель психологічної служби; 2. „екстремальна” модель психологічної служби; 3. „організаційна” модель психологічної служби; 4. „безпосередня” модель психологічної служби; 5. „опосередкована” модель психологічної служби.
Question 2 of 5
Які психологи переважно використовують „особистісну” модель психологічних служб? 1. практичні психологи системи освіти; 2. психологи, що працюють у сфері політики; 3. практичні психологи, що працюють у сфері бізнесу; 4. практичні психологи, що працюють у сфері медицини; 5. практичні психологи, що працюють в системі соціальних служб для молоді.
Question 3 of 5
Які психологи переважно використовують „суспільну” модель психологічних служб? 1. практичні психологи системи освіти; 2. психологи, що працюють у сфері політики; 3. практичні психологи, що працюють у сфері бізнесу; 4. практичні психологи, що працюють у сфері медицини; 5. практичні психологи, що працюють в системі соціальних служб для молоді.
Question 4 of 5
Серед вказаних виберіть об’єктно-цільові критерії моделі психологічних служб: 1. мотиваційні, інтелектуальні, поведінково-вольові; 2. категорія об’єктів психологічної допомоги, пріоритетність надання психологічної допомоги, безпосередність (опосередкованість) психологічної допомоги; 3. організаторсько-управлінські, економіко-правові, предметні, українознавчі; 4. діагностично-прогностичні, організаційно-регулятивні, контрольні; 5. мотиваційно-потребові, інтелектуально-почуттєві, поведінкові.
Question 5 of 5
Виберіть більш точне визначення поняття „модель психологічної служби”: 1. забезпечення відпочинку та дозвілля працівників освітніх організацій, сприяє розв’язанню їхніх побутових проблем; 2.система теоретико-методологічних , організаційних та етичних принципів, технологій, методів і форм надання психологічної допомоги, яка визначає специфіку діяльності практичних психологів у конкретній соціальній сфері; 3. сприяння, аналіз та осмислення інформації; 4. забезпечення зворотного зв’язку між отримувачем та відправником інформації; 5. усвідомлення та визначення головних цілей і завдань, які мають бути провідними для тієї чи іншої організації.
Тести до теми 4
Question 1 of 5
Назвіть основні види діяльності практичного психолога в системі освіти: 1. діагностика, психологічна експертиза, психологічна терапія; 2. підбір педагогічного колективу; 3. навчання та виховання; 4. діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, прогностика.
Question 2 of 5
Виберіть завдання, яке має здійснювати практичний психолог в органах внутрішніх справ: 1. займаються формуванням здорового способу життя; 2. допомагають душевнохворим людям; 3. досліджують здібності дітей та підлітків з метою правильного вибору професії; визначення шляхів саморозвитку та самовиховання; 4. здійснюють професійний відбір, контролюють процес професійної адаптації, беруть участь в аналізі криміногенного стану, проводять спеціальну підготовку з особовим складом.
Question 3 of 5
Виберіть правильну відповідь, які завдання вирішує практичний психолог у сфері політики: 1. підготовка людей до дій в екстремальних ситуаціях; 2. прищеплення нових форм поведінки в оточенні і сім’ї, які сприяють збереженню здоров’я людини; 3. формування громадської думки з застосуванням засобів масової комунікації; 4. профорієнтація і рекомендації щодо вибору професії.
Question 4 of 5
Виберіть напрямок, який характеризує діяльність психолога в системі охорони здоров'я : 1. встановлення головних мотивів поведінки людини і мотивів окремих вчинків; 2. психокорекція та розвивальні вправи щодо поведінки в суспільстві; 3. формування правил здорового способу життя; 4. проведення комплексу медичних, педагогічних, професійних, психологічних заходів, спрямованих на відновлення працездатності, особистого і соціального статусу людей, які перенесли захворювання.
Question 5 of 5
1. Назвіть основні напрями роботи практичного психолога у сфері бізнесу: 1. створення численних консультативних служб, які забезпечують регуляцію подружніх стосунків та надають допомогу щодо виховання у сім'ї; 2. робота пов’язана з виконанням діяльності з підбору та управління кадрами, забезпечення рекламної діяльності, вивчення ринку товарів, ведення переговорів, соціально-психологічного тренінгу персоналу фірм; 3. розв’язання різного роду конфліктних ситуацій та розробка заходів щодо попередження непорозумінь у майбутньому; 4. вивчає причини неуспішності або відставання учнів.
| |