Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Жуковський Максим Ігорович

Рейтинг: 10
аватар
Височин Марія Анатоліївна

Рейтинг: 10
Наталія М. Б.

Рейтинг: 16
Сторожев Евгений Владимирович

Рейтинг: 46.9
аватар
Кузьменко Антоніна Михайлівна

Рейтинг: 25
аватар
Павленко Олена Віккторівна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Тести до тем 1-4 (17 тестів)


Контрольна робота
K-3608

Тести до теми 1

Question 1 of 3

Наведіть одну з типових тем наукових пошуків практичних психологів:

1. розв’язання проблем окремих людей у випадку соціальних або емоційних криз.
2. створення програм для залучення уваги людей до різних суспільних заходів.
3. допомога в розв’язанні проблем, що виникають в області освіти.
4. допомога в розв’язанні проблем, що виникають у виробничій діяльності.
5. базові властивості особистості та її еволюція.

Question 2 of 3

Виберіть те визначення, яке характеризує поняття „практична психологія”
• галузь психологічної науки, предметом вивчення якої є індивідуальність, неповторність людини та конкретних обставин її життя;
• стандартизоване, часто обмежене у часі дослідження, призначене для визначення кількісних (і якісних) індивідуально-психологічних відмінностей;
• вивчає психологічні закономірності навчання і виховання людини.

Question 3 of 3

Із запропонованих нижче визначень виберіть більш повне, Метод – це:
• методичний засіб для отримання первинної соціологічної та соціально-психологічної інформації на основі вербальної (словесної) комунікації;
• шлях пізнання, це спосіб, за допомогою якого досліджується предмет науки;
• активне втручання дослідника в діяльність піддослідного з метою створення умов, у яких виявляється психологічний факт.

Тести до теми 2

Question 1 of 4

Виберіть ту характеристику, яка вказує на рівні організації підготовки практичних психологів до професійної діяльності:
1. мотиваційний, науковий, технологічний;
2. світоглядний, професійний, особистісний;
3. науково-методичний, когнітивний, практичний;
4. праксеологічний, базовий, інтелектуальний;
5. мотиваційний, операційний, емоційно-інтелектуальний

Question 2 of 4

Визначте, за якими з наведених тверджень можна найточніше визначити психологічну компетентність особистості:
1. Ефективність, конструктивність діяльності (зовнішньої та внутрішньої) на основі високого рівня психологічних знань, умінь, навичок.
2. Сукупність особистісно значущих бажань, ідеалів, переконань, поглядів, позицій ціннісних суджень і організацій людини у сфері її життєдіяльності, взаємовідносин з оточуючими.
3. Усвідомлення мети, процесу і результатів своєї діяльності з оволодіння психологічною культурою, а також усвідомлення тих власних внутрішніх змін, які відбуваються.
4. Система цінностей, що виступає, як певна система координат, необхідна для того, щоб оцінити себе і інших, виявити своє ставлення, зробити адекватний обставинам вибір.
5. Сукупність психологічно обґрунтованих умінь і навичок взаємодії з іншими людьми за певних обставин.

Question 3 of 4

Визначити в якому із характеристик йдеться мова про розвинену психологічну культуру в суспільстві.
1. помірний прояв у деякої частини населення сукупності психологічних знань і умінь;
2. наявність у деякої частини суспільства певної системи психологічних знань, умінь, здібностей.
3. психологічні знання, уміння, здібності, що формуються в умовах спеціального психологічного навчання і професійної підготовки у ВНЗ.
4. професійний успіх, гармонізація особистості, психологічне і психічне оздоровлення;
5. Жодна з вказаних характеристик.

Question 4 of 4

Яке з трактувань психологічної культури більше відповідає діяльнісному підходу?
Психологічна культура це –
1. сукупність особистісно-значущих (цінних) бажань, ідеалів, переконань, поглядів, позицій, ціннісних суджень і орієнтацій людини у сфері її життєдіяльності, взаємовідносин з оточуючими тощо.
2. інтегративна риса людини, що розкриває її особистісне самовизначення, психологічну компетентність, творчу активність у самореалізації та ін.
3. інтегративна складова особистості, що нерозривно пов’язана з розвитком її загальної культури (як інтеграція духовних цінностей, зразків поведінки тощо), об’єднує у собі знання про оптимальні способи міжособистої взаємодії, характеризує особистість як гармонійно спрямовану, мотиваційно адекватну, орієнтовану на соціально цінні морально-психологічні якості суспільства, забезпечує емоційну врівноваженість, соціально-рольову ідентифікацію, здатність до соціальної саморегуляції, особистісного самоуправління, діяльнісної саморегуляції;
4. складне системне утворення, яке виступаючи як результат когнітивних, афективних, поведінкових компонентів, надалі визначає якість їх перебігу і забезпечує: адекватне сприймання оточуючих і самосприймання; доцільність емоційного реагування на внутрішні і зовнішні чинники; оптимальність поведінки відповідно до зовнішніх та внутрішніх обставин життєдіяльності.
5. вміння розбиратися у психології інших людей, емоційно відгукуватися на їх поведінку і стан, а також застосовувати засоби впливу, що відповідають індивідуально-психологічним особливостям кожного з них.

Тести до теми 3

Question 1 of 5

Яка модель психологічної служби, забезпечує надання фахової допомоги людині (групі, організації) не на пряму, а (можливо) через членів колективу, адміністрацію, друзів:
1. „стабільна” модель психологічної служби;
2. „екстремальна” модель психологічної служби;
3. „організаційна” модель психологічної служби;
4. „безпосередня” модель психологічної служби;
5. „опосередкована” модель психологічної служби.

Question 2 of 5

Які психологи переважно використовують „особистісну” модель психологічних служб?
1. практичні психологи системи освіти;
2. психологи, що працюють у сфері політики;
3. практичні психологи, що працюють у сфері бізнесу;
4. практичні психологи, що працюють у сфері медицини;
5. практичні психологи, що працюють в системі соціальних служб для молоді.

Question 3 of 5

Які психологи переважно використовують „суспільну” модель психологічних служб?
1. практичні психологи системи освіти;
2. психологи, що працюють у сфері політики;
3. практичні психологи, що працюють у сфері бізнесу;
4. практичні психологи, що працюють у сфері медицини;
5. практичні психологи, що працюють в системі соціальних служб для молоді.

Question 4 of 5

Серед вказаних виберіть об’єктно-цільові критерії моделі психологічних служб:
1. мотиваційні, інтелектуальні, поведінково-вольові;
2. категорія об’єктів психологічної допомоги, пріоритетність надання психологічної допомоги, безпосередність (опосередкованість) психологічної допомоги;
3. організаторсько-управлінські, економіко-правові, предметні, українознавчі;
4. діагностично-прогностичні, організаційно-регулятивні, контрольні;
5. мотиваційно-потребові, інтелектуально-почуттєві, поведінкові.

Question 5 of 5

Виберіть більш точне визначення поняття „модель психологічної служби”:
1. забезпечення відпочинку та дозвілля працівників освітніх організацій, сприяє розв’язанню їхніх побутових проблем;
2.система теоретико-методологічних , організаційних та етичних принципів, технологій, методів і форм надання психологічної допомоги, яка визначає специфіку діяльності практичних психологів у конкретній соціальній сфері;
3. сприяння, аналіз та осмислення інформації;
4. забезпечення зворотного зв’язку між отримувачем та відправником інформації;
5. усвідомлення та визначення головних цілей і завдань, які мають бути провідними для тієї чи іншої організації.

Тести до теми 4

Question 1 of 5

Назвіть основні види діяльності практичного психолога в системі освіти:
1. діагностика, психологічна експертиза, психологічна терапія;
2. підбір педагогічного колективу;
3. навчання та виховання;
4. діагностика, корекція, реабілітація, профілактика, прогностика.

Question 2 of 5

Виберіть завдання, яке має здійснювати практичний психолог в органах внутрішніх справ:
1. займаються формуванням здорового способу життя;
2. допомагають душевнохворим людям;
3. досліджують здібності дітей та підлітків з метою правильного вибору професії; визначення шляхів саморозвитку та самовиховання;
4. здійснюють професійний відбір, контролюють процес професійної адаптації, беруть участь в аналізі криміногенного стану, проводять спеціальну підготовку з особовим складом.

Question 3 of 5

Виберіть правильну відповідь, які завдання вирішує практичний психолог у сфері політики:
1. підготовка людей до дій в екстремальних ситуаціях;
2. прищеплення нових форм поведінки в оточенні і сім’ї, які сприяють збереженню здоров’я людини;
3. формування громадської думки з застосуванням засобів масової комунікації;
4. профорієнтація і рекомендації щодо вибору професії.

Question 4 of 5

Виберіть напрямок, який характеризує діяльність психолога в системі охорони здоров'я :
1. встановлення головних мотивів поведінки людини і мотивів окремих вчинків;
2. психокорекція та розвивальні вправи щодо поведінки в суспільстві;
3. формування правил здорового способу життя;
4. проведення комплексу медичних, педагогічних, професійних, психологічних заходів, спрямованих на відновлення працездатності, особистого і соціального статусу людей, які перенесли захворювання.

Question 5 of 5

1. Назвіть основні напрями роботи практичного психолога у сфері бізнесу:
1. створення численних консультативних служб, які забезпечують регуляцію подружніх стосунків та надають допомогу щодо виховання у сім'ї;
2. робота пов’язана з виконанням діяльності з підбору та управління кадрами, забезпечення рекламної діяльності, вивчення ринку товарів, ведення переговорів, соціально-психологічного тренінгу персоналу фірм;
3. розв’язання різного роду конфліктних ситуацій та розробка заходів щодо попередження непорозумінь у майбутньому;
4. вивчає причини неуспішності або відставання учнів.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 13
Гостей: 13
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.