Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення політики збуту підприємства
Курсова
№ K-28930
КУРСОВА РОБОТА на тему: «Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологій»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингових комунікацій 1.1. Сутність та елементи маркетингових комунікацій 1.2. Роль маркетингових комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 1.3. Особливості використання інтернет-технологій у сучасному маркетингу
3. Розділ 2. Аналіз маркетингової комунікаційної політики підприємства (на прикладі умовного підприємства ТОВ «Успіх») 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз діючої системи маркетингових комунікацій 2.3. Оцінка ефективності використання інтернет-технологій у комунікаційній політиці
4. Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на основі інтернет-технологій 3.1. Розробка нових інструментів інтернет-комунікацій 3.2. Впровадження діджитал-стратегії підприємства 3.3. Прогноз очікуваних результатів від запропонованих заходів
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи