Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Паблік рілейшнз сучасних виборчих кампаній (на прикладі діяльності «Партії Регіонів»)
Курсова
№ K-21678
Останнім часом відбувається активне впровадження в українську політичну практику сучасних надбань науки, відомої у світі як Public Relations (паблік рілейшнз або PR).Впровадження науки PR у виборчу практику нового українського періоду допоможе обгрунтовано і виважено здійснити передачу владних повноважень основним суб’єктом влади – народом – тим представникам політичної еліти, які отримали довіру більшості виборців. Використання піарівських інструментів, знарядь, «чистих і прозорих» технологій на політичному ринку значно підніме ймовірність отримання влади саме тими лідерами, які здатні професійно та ефективно реалізовувати народну довіру практичної політичною діяльністю. Відбувається активне впровадження піарівських технологій у виборчі кампанії в Україні. Нас же цікавить, яким чином ці технології вживаються в українській політичній практиці. Робота носить аналітичний характер. Об’єктом дослідження є політичний PR. Предметом – політичний PR у виборчих кампаніях. Мета: визначити і виділити особливості політичного PR у виборчих кампаніях в Україні. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати наступні завдання: • Ознайомитися з методологічним аспектом дослідження особливостей політичного піару у виборчих кампаніях (визначити поняття PR та виборчий PR; виділити специфіку та особливості виборчого PR; висвітлити сутність поняття «вибори»). • розглянути теоретичний аспект вивчення особливостей політичного піару у виборчих кампаніях в Україні (виявити особливості українського електорату як об’єкта виборчого PR; вивчити імідж кандидата і партії як складову PR у виборчих кампаніях; розглянути ЗМІ як канал вираження політичного PR). Структура роботи складається із вступу, двох розділів, що містять п’ять підрозділів, висновків та списку використаної літератури. Повний обсяг дослідження становить 36 сторінок. Список використаної літератури включає 18 найменувань.
Ціна
145
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи