Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг»
Курсова
№ K-26688
ВСТУП Однією з найчисельніших галузей економіки будь-якої держави за кількістю суб’єктів господарювання, обсягом діяльності, чисельністю зайнятого персоналу та внеску в загальний економічний потенціал є торгівля. Торгівля є сферою формування і стабілізації споживчого ринку, координаційною ланкою в системі міжгалузевих, регіональних та міжрегіональних зв’язків, дієвим механізмом задоволення соціальних потреб. В ринкових умовах важливим напрямом маркетингової діяльності підприємств є забезпечення ефективності продажу товарів. Він впливає на такі результативні показники, як обсяг реалізації продукції, величину прибутку, рентабельність, частку ринку й т.д. Успішне вирішення цієї проблеми певною мірою залежать від використовуваних технологічного процесу продажу. В теоретичному плані дані питання до кінця ще не вирішені. Це негативно впливає на застосування цього процесу у практичній діяльності підприємств. У зв’язку з цим виникає потреба в більш повному й обґрунтованому розкритті сутності зазначеного процесу. Це й зумовило актуальність поглибленого дослідження цих питань Актуальність цієї теми поза сумнівами, тому що від правильної організації торгово-технологічного процесу у магазині зрештою залежить прибуток. Підприємства галузі торгівлі є найбільш масовими, типи магазинів постійно змінюються, а поряд із цим виникають нові торговельно-технологічні процеси об’єктів торгівлі. Питання розвитку роздрібної та оптової торгівлі, в тому числі за регіонами, знайшли своє відображення в працях таких науковців, як В. Апопій, І. Бланк, Л. Янчева, Л. Лігоненко, В. Лісіца, Н. Власова, А. Крутова, Л. Котенко, Т. Тарасова, О. Нестеренко та інші. Об’єктом курсової роботи є організація торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг» . Предметом курсової роботи є організація торгово-технологічного процесу. Метою курсової роботи є аналіз теоретичних та практичних аспектів організації торгово-технологічного процесу магазину на прикладі «Пакко Холдинг» . Для досягнення даної мети нам потрібно виконати ряд завдань:
розглянути зміст і цілі торгово-технологічного процесу магазину; проаналізувати організацію торгово-технологічного процесу в магазині «Пакко Холдинг»; дослідити шляхи вдосконалення торгово-технологічного процесу магазину .
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи