Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Брендинг в індустрії послуг як метод конкурентного суперництва
Курсова
№ K-25844
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….………….3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГ СТРАТЕГІЙ…………………………………………………….…….......... 5 1.1Суть та зміст брендингу…………………………………………………………...…..5 <br /><br /> 1.2 Моделі брендинг стратегій та їх місце в сучасній індустрії послуг………………………………...………………………………………………….....8 <br /><br /> РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНД СТРАТЕГІЙ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ ГОТЕЛІВ «REIKARTZ»……………...………………………………...........14 <br /><br /> 2.1 Характеристика організаційно-економічної структури мережі готелів «Reikartz»…………………………………………………..……………………………..14 <br /><br /> 2.2 Оцінка ефективності використання брендинг стратегій на прикладі мережі готелів «Reikartz»………………………………………………………………..............22 <br /><br /> 2.3 Шляхи підвищення конкурентоздатності в мережі готелів «Reikartz»...………...26 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...............29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...………31
Ціна
160
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи