Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Брендинг в індустрії послуг як метод конкурентного суперництва
Курсова
№ K-25844
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………….………….3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГ СТРАТЕГІЙ…………………………………………………….…….......... 5 1.1Суть та зміст брендингу…………………………………………………………...…..5 <br /><br /> 1.2 Моделі брендинг стратегій та їх місце в сучасній індустрії послуг………………………………...………………………………………………….....8 <br /><br /> РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНД СТРАТЕГІЙ НА ПРИКЛАДІ МЕРЕЖІ ГОТЕЛІВ «REIKARTZ»……………...………………………………...........14 <br /><br /> 2.1 Характеристика організаційно-економічної структури мережі готелів «Reikartz»…………………………………………………..……………………………..14 <br /><br /> 2.2 Оцінка ефективності використання брендинг стратегій на прикладі мережі готелів «Reikartz»………………………………………………………………..............22 <br /><br /> 2.3 Шляхи підвищення конкурентоздатності в мережі готелів «Reikartz»...………...26 ВИСНОВОК……………………………………………………………………...............29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...………31
Ціна
160
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи