Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
“ РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ «ПРОГРЕС» ”
Курсова
№ K-26262
Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Аналіз маркетингової ситуації…………………………………………...……4 2. Визначення цільової аудиторії і розроблення концепції товару…………..12 3. Вибір засобів розповсюдження реклами…………………………………….19 4. Створення рекламного звернення……………………………………………21 5. Складання графіка рекламної компанії та визначення рекламного бюджету..................................................................................................................26 Висновок………………………………………………………………………….29 Список використаної літератури………………………………………………..30
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи