Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Економетрика в маркетингових дослідженнях
Реферат
№ K-12962
Вступ. Маркетингові дослідження - систематичний збір і об’єктивний запис, класифікація, аналіз і презентація даних щодо поведінки, потреб, відносин, вражень, мотивацій і т.д. окремих осіб та організацій в контексті їх економічної, політичної, суспільної та повсякденної діяльності. Вони проводяться з якоїсь проблеми та носять комплексний хар-р. Маркетингові дослідження часто базуються на економетричних розрахунках. Неважливо, що аналізується – ринкові структури чи поведінка споживачів – застосування економетричних методів є невід’ємною складовою у діяльності будь-якої маркетингової компанії. Потенційного покупця цікавить не тільки ціна, але й якість товару, краса упаковки (наприклад, для подарункових наборів цукерок) і багато чого іншого. Хочеш дізнатися, чого бажає споживач - запитай його. Тож, переважна форма виявлення первинної інформації з приводу різних питань – це опитування споживачів. Ця проста думка пояснює популярність маркетингових опитувань.
Ціна
25
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи