Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація туристичних подорожей (МАУП)
Контрольна робота
№ K-28428
248 стор.
Семінарське заняття № 1 1. Програма перебування, програма обслуговування – характерні риси та відмінності. 2. Рівень обслуговування. Технологія оптимального обслуговування. 3. Програми перебування (індивідуальні, групові, масові), дайте характеристику, наведіть приклади. 4. Міжнародні угод і договори стосовно спрощення туристичних формальностей (Чиказька конвенція Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО); Міжнародні медичні правила ВООЗ. 5. Міжнародні угод і договори стосовно спрощення туристичних формальностей (Конвенцію по сприянню міжнародному морському транспорту Міжнародної морської організації (IМО); Міжнародна конвенція 1973 р. щодо спрощення та гармонізації (погодженням) митних процедур (конвенція Кіото). 6. Міжнародні угоди і договори стосовно спрощення туристичних формальностей (Заключний акт погодження з безпеки і співробітництва в Європі 1975 р.; Рішення-рекомендація Ради ОЕСР з міжнародної політики в області туризму 1985 р.). 7. Міжнародні угоди і договори стосовно спрощення туристичних формальностей (Єдиний європейський акт Європейських співтовариств 1987 р.; Гаазька декларація Міжпарламентської конференції з туризму 1989 р.). 8. Міжнародні угоди і договори стосовно спрощення туристичних формальностей (Конвенція про застосування шенгенських угод 1985р.; Світова організація торгівлі (СОТ)). 9. Паспортні формальності – сутність, характеристика. 10. Електронний паспорт, закордонний паспорт – процедура отримання, характеристика документів. (Паспорт почесного консула; паспорт Ватикану; паспорт римського католицького Ордену лицарів Мальти; камуфляжний паспорт). 11. Візові формальності - сутність, характеристика. 12. Виїзна, в'їзна, транзитна візи; службова, транзитна, імміграційна, туристична, шенгенська візи. 13. Документи, що необхідні для оформлення візи. 14. Фінансово-валютні формальності - сутність, характеристика. 15. Митні формальності - сутність, характеристика. 16. Медико-санітарні формальності - сутність, характеристика.
Семінарське заняття № 2 «Організація туристичних подорожей» 1.Зміст робіт з туристичного проектування. 2. Асортимент послуг туроператорів. 3. Етапи розробки туру. 4.Вибір географії подорожей та сегментування на різних туристичних ринках. 5.Позиціонування турів та туроператорів на конкурентному ринку. Визначення портрету споживача й потреб туристів. 6.Стадії планування туристичного пакету. Договірний план та переговори з постачальниками послуг. Узгодження плану туристичного обслуговування з постачальниками. 7. Характеристика асортименту послуг туристичної фірми. Планування туристичних подорожей. 8. Особливості створення програм перебування туристів в залежності від видів туризму, інфраструктури курорту та місцевості основного перебування. 9. Види та характеристика програмних заходів в туризмі. 10.Рекомендована структура туристичного продукту для кожного з видів туристичного ринку.
Семінарське заняття № 3 1. Законодавчі і нормативні умови впровадження господарської діяльності в організації іноземного, внутрішнього, зарубіжного туризму, екскурсійної діяльності 2. Державна реєстрація суб'єкта туристичної індустрії 3. Установчі документи товариств (юридичних осіб підприємців) 4. Організаційно-правові форми підприємств та їх характеристика. 5. Етапи створення турфірми 6. Порядок реєстрації назви (логотипу, бренду) турфірми. 7. Характерні риси та особливості ТОВ та його різновиди. 8. Характерні риси та особливості АТ та їх різновиди. 9. Характерні риси та особливості ПП. 10. Характерні риси та особливості ФОП. 11. Фактори, що визначають вибір організаційно-правової форми турпідприємства. 12. Вимоги до службового приміщення (офісу) турфірми. 13. Вимоги до кадрового складу туристичного оператора. 14. Ліцензійні умови провадження туроператорської діяльності (11.11.2015 р.). 15. Цілі ліцензування туроператорської діяльності. 16. Дати визначення поняттям «ліцензування, ліцензія, ліцензіар, ліцензіат, органи ліцензування. 17. Порядок отримання ліцензії на туроператорську діяльність (подача документів, оплата). 18. Підстави для переоформлення ліцензії.
Семінарське заняття №4 «Організація туристичних подорожей 1. Сутність природи послуг. У чому вона виражається? 2. Назвіть специфіку властивостей послуг туризму. 3. У чому проявляється комплексність туристичних послуг? 4. Дайте характеристику інклюзив-туру. 5. Дайте характеристику пекідж-туру. 6. Що таке структура комплексного обслуговування? 7. Які основні напрями стандартизації турпродукту? 8. Як класифікують туризм за видами туризму? 9. Що таке система таймер? 10. Назвіть основні фактори зростання привабливості окремих регіонів світу для туристів. 11. Які етапи проходить створення нового турпродукту? 12. Що таке туристичний маршрут? 13. Дайте класифікацію міжнародних мандрівників.
Семінарське заняття № 5 «Організація туристичних подорожей» 1. Вибір географії подорожей туристичним підприємством. 2. Характеристика асортименту послуг туристичної фірми. Планування туристичних подорожей. 3. Аквізиція туристів та засоби залучення туристів. 4. Організація туристичного обслуговування різних типів споживачів. 5. Програмне обслуговування в туризмі. 6. Особливості створення програм перебування туристів в залежності від видів туризму, інфраструктури курорту та місцевості основного перебування. 7. Види та характеристика програмних заходів в туризмі. 8. Умови виконання програм перебування туристів. 9. Створення бази реалізації програм перебування, партнерська робота з підприємствами розміщення туристів та транспортними компаніями. 10. Завантаження підприємств розміщення та складання графіків заїздів (для підприємств сезонної дії та лікувально-оздоровчого профілю). 11. Шкала потреб клієнтів та формування психологічного портрету потенційних туристів. 12. Техніка та технологія продажів в туристичній фірмі. 13. Етапи розробки і затвердження туристського маршруту. 14. Технологічна карта екскурсії, паспорт траси походу – характеристика, особливості. 15. Форми та стилі обслуговування клієнтів. 16. Порівняльний аналіз (позиціювання) пропозиції туристичної фірми відносно основних конкурентів; переваги власного турпродукту. 17. Формування комунікаційних навичок менеджера з продажів туристичної фірми. 18. Професійна етика та культура обслуговування клієнтів. Професійні стандарти працівників туристичної фірми.
Семінарське заняття №6 «Організація туристичних подорожей». 1. Характеристика транспорту і транспортних систем 2. Оцінка привабливості основних транспортних засобів для міжнародних туристичних подорожей. 3. Взаємодія транспорту і туризму. 4. Туристичний транспорт - визначення і змістовна характеристика. 5. Власний транспортний засіб туристів. 6. Пасажирський транспорт загального користування. 7. Спеціалізований туристичний транспорт. 8. Наземні види перевезень (характеристика, різновиди). 9. Повітряні види перевезень (характеристика, різновиди). 10. Перевезення водним річковим і морським транспортом (характеристика, різновиди). 11. Нові види перевезень (характеристика, різновиди). 12. Якість обслуговування туристів транспортом та їх характеристика. 13. Критерії вибору транспортних засобів для туру. 14. Процедури формування запиту на транспортне обслуговування туру.
Семінарське заняття № 7 «Організація туристичних подорожей» 1.Класифікація засобів повітряних перевезень пасажирів для цілей туризму. 2. Міжнародні норми регулювання польотів. 3. Міжнародна Асоціація Повітряних Перевезень IATA. (детальна характеристика). 4. Повітряна куля – історія створення, особливості. Баллонінговий туризм. 5. Планер, дельтаплани, параплани і парамоторам. 6. Парашут - історія створення, особливості. 7. Вертоліт – історія створення, особливості пасажироперевезень. 8. Літаки. Типи літаків для пасажирських перевезень. 9. Гідролітаки - історія створення, особливості. 10. Інформативні дані для бронювання авіаквитків. 11. Професійна етика турагенства при бронюванні авіаквитків. 12. Класи обслуговування при повітряних перевезеннях на літаках. 13. Відомі світові авіакомпанії.
Семінарське заняття № 8 «Організація туристичних подорожей» 1. Історичні етапи розвитку залізничного транспорту. 2. Історія створення залізничних шляхів пасажиропереміщень. 3. Рівні комфорту в купе – дати характеристику. 4. Типи туристичних залізничних маршрутів. 5. Схеми побудови маршруту для ексклюзивних турів. 6. Локомотив – характерні риси. 7. Тепловоз 8. Види пасажирських перевезень в Україні. 9. Додаткове обслуговування на залізничному транспорті. 10. Вагон-ресторан – характерні риси. 11. Вагон-бар - характерні риси. 12. Вагон-кінозал - характерні риси. 13. Характерні особливості типу розміщення в потягу:плацкарт, купе, СВ вагони 14. Вимогами до планування та обладнанню спальних вагонів.
Семінарське заняття № 9 «Організація туристичних подорожей» 1. Регулярні екскурсії по р. Міссісіпі на пароплаві «Mississippi» компанії «American Express» (40-і рр.. 20століття). 2. Круїзи по річках Дунаю і Рейну в Європі. 3. Круїзи по р. Ніл. 4. Круїзи по річках Дніпро, Дон, Волга. Історія розвитку. 5. Хроніка будівництва океанських лайнерів. 6. Судна типу «Ракета», «Метеор», «Комета», «Білорусь». 7. 70-ті роки ХХ століття – судно «Схід»,«Колхіда». 8. Детальна характеристика комерційних пасажирських суден річкового і морського транспорту: теплоходи, пороми, яхти, катери. 9. Характерні ознаки річкових та морських судент. 10. Провідні круїзні компанії світу (Royal Caribbean International, Costa Cruises, Pullmantur Cruises). 11. Провідні круїзні компанії світу (Oceania Cruises, Celebrity Cruises). 12. Провідні круїзні компанії світу (Azamara Club Cruises, Crystal Cruises, Regent Seven Seas Cruises і Silversea Cruises). 13. Характеристика круїзного лайнеру на прикладі Scarlet Lady від Virgin Voyages. 14. Характеристика круїзного лайнеру на прикладі Celebrity Apex. 15. Характеристика круїзного лайнеру на прикладі Hurtigruten's MS Fridtj of Nansen та Enchanted Princess. 16. Характеристика круїзного лайнеру Crystal Endeavour та The Ritz-Carlton Evrima.
Семінарське заняття №10 «Організація туристичних подорожей» 1. Перша поява автобусів – історія створення та розвитку.. 2. Конвенція про договір міжнародного автомобільного перевезення» (Женева). 3. Європейська угода про нерегулярні міжнародні перевезення пасажирів автобусами (АСОР). 4. Види автобусного туризму. 5. Класифікація автобусів за категоріями. 6. Класи автобусів залежно від технічного оснащення. (Клас «туристичний») 7. Класи автобусів залежно від технічного оснащення. (Клас «люкс») 8. Закорданні поїздки автобусами – перелік необхідних документів до транспортного засобу. 9. Свідоцтво про реєстрацію автобуса для закордонних перевезень пасажирів. 10. Вимоги до водіїв, що здійснюють автобусні міжнародні пасажироперевезення. 11. Страховий поліс «Зелена карта» . 12. Автобусні пасажироперевезення: «Автолюкс», «Gunsel». 13. Автобусні пасажироперевезення: «EuroClub», «Ecolines». 14. Популярні автобусні маршрути в Україні та Європі
Семінарське заняття № 11 «Організація туристичних подорожей» 1. Основні види туристичних документів: інформаційні, облікові, розрахункові та звітні туристичні документи. 2. Види договорів в туризмі та порядок їх оформлення. 3. Ваучер як основний туристичний документ. Правила оформлення. 4. Порядок заповнення та використання бланку туристичного ваучеру. 5. Оформлення документів туристичної групи (на виїзд за кордон; туристичної групи, що подорожує в межах України; дитячої туристичної групи). 6. Порядок та послідовність оформлення документів індивідуальних туристів. 7. Перелік питань щодо поінформувати туристів при здійсненні подорожей за кордон. 8. Процес бронювання послуг готельних, транспортних, екскурсійних підприємств. 9. Правила взаємодії туристичної фірми та готельного підприємства. 10. Основні види автоматизованих систем бронювання та резервування в туризмі. 11. Процеси організації, обліку та контролю туристичного обслуговування. 12. Види та форми розрахунків за туробслуговування. 13. Обов’язки представника туристичної фірми за кордоном та його повноваження. 14. Оформлення повернення коштів за невикористане обслуговування. 15. Основні права та обов’язки туристів. 16. Порядок відшкодування втрат в разі невиконання або неякісного виконання туристичного обслуговування. 17. Нормативно-правових акти щодо забезпечення безпеки туристичних подорожей. 18. “Фактори ризику” в туризмі та основні заходи щодо нівелювання їх наслідків. 19. Регулювання якості туристського обслуговування. 20. Показники якості роботи туроператора. 21. Показники якості роботи турагента.
Семінарське заняття №12 «Організація туристичних подорожей» 1. Організація туроператорського та турагентського бізнесу. 2. Роздрібні й оптові туристичні фірми і їхнє місце в структурі каналів збуту. 3. Тлумачення терміну «аквізитор», джерела аквізиції туристів. 4. Система просування туристичного продукту. 5. Формування збутової мережі (складові). 6. Внутрішні канали збуту тур продукту. 7. Зовнішні канали збуту тур продукту. 8. Канали реалізації туристичного продукту. 9. Основні виробничі функції бюро продажів туроператора. 10. Система просування туристичного продукту через посередницькі організації. 11. Характеристика роздрібних туристичних агентств. 12.Характеристика оптових туристичних агентств. 13. Традиційні форми продажу туристичних послуг. 14. Нетрадиційні форми продажу туристичних послуг. 15. Система комісійних як основа взаємин між турагентом і туроператором. 16. Характер контрактних стосунків між туроператором і турагентством. 17. Агентська мережа і основні умови агентських угод. Завдання тур агента при обслуговуванні туристів.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи