Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг в роздрібній торгівлі.
Курсова
№ K-28908
Курсова робота на тему: «Маркетинг в роздрібній торгівлі»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в роздрібній торгівлі 1.1. Поняття та сутність роздрібної торгівлі 1.2. Основи маркетингу в роздрібній торгівлі 1.3. Особливості поведінки споживача в роздрібному секторі
3. Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства (на прикладі ТОВ "АТБ-Маркет") 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингової стратегії 2.3. Оцінка ефективності маркетингових заходів
4. Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності в роздрібній торгівлі 3.1. Використання сучасних інструментів маркетингу 3.2. Роль цифрових технологій та онлайн-торгівлі 3.3. Пропозиції щодо покращення маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет»
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи