Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг в роздрібній торгівлі.
Курсова
№ K-28908
Курсова робота на тему: «Маркетинг в роздрібній торгівлі»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Розділ 1. Теоретичні основи маркетингу в роздрібній торгівлі 1.1. Поняття та сутність роздрібної торгівлі 1.2. Основи маркетингу в роздрібній торгівлі 1.3. Особливості поведінки споживача в роздрібному секторі
3. Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності роздрібного підприємства (на прикладі ТОВ "АТБ-Маркет") 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз маркетингової стратегії 2.3. Оцінка ефективності маркетингових заходів
4. Розділ 3. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності в роздрібній торгівлі 3.1. Використання сучасних інструментів маркетингу 3.2. Роль цифрових технологій та онлайн-торгівлі 3.3. Пропозиції щодо покращення маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет»
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи