Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг
Контрольна робота
№ K-17016
1. Як змінюються типи, форми міжнародного маркетингу залежно від ступеня інтернаціоналізації фірми? 2. У чому полягає сутність ідентифікації групи країн з попитом на схожі товари? Наведіть приклади. Які умови необхідні для застосування цього підходу. Його недоліки і переваги 3. Дайте визначення експортного, піонерного товару та товару ринкової новизни. Наведіть приклади 4. Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від цілей фірми на зовнішньому ринку 5. Назвіть і охарактеризуйте опосередковані методи міжнародних маркетингових комунікацій. Наведіть приклади 6. Практичне завдання. Оцінити привабливіть ринку Росії для української фірми – виробника олійноефірної продукції Список використаної літератури
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи