Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг
Контрольна робота
№ K-17017
1. Як на рівні фірми можливо організувати моніторинг політико – правового середовища зарубіжних ринків? 2. Дайте порівняльну характеристику стратегій виходу фірм на зарубіжний ринок за критеріями: контроль ринку, ресурсні вимоги, ризик, гнучкість, причетність до міжнародного маркетингу 3. Які типи перешкод виникають при міжнародній комунікації? Наведіть приклади 4. Міжнародне маркетингове планування: види планів, послідовність процесу планування, структура документів міжнародного маркетингового плану 5. Алгоритм попереднього міжнародного дослідження 6. Оцінити привабливість ринку Великої Британії для української фірми – виробника вин Список використаної літератури
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи