Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг
Контрольна робота
№ K-17025
Вступ Дослідження маркетингових можливостей банку (на прикладі Укрінбанку) Висновки Список використаної літератури
Основою сучасної економіки, її серцем, є банківська система. Організація фінансово-кредитного обслуговування підприємств, організацій і населення, функціонування кредитної системи грають винятково важливу роль у розвитку господарчих структур. Філософія маркетингу якісно змінює відношення банка і клієнта. Сьогодні банк повинен розробляти нові види послуг, що спеціально адресовані конкретним групам клієнтів. В центрі уваги банку повинні завжди знаходитися реальні потреби клієнтів. Діяльність банка базується на операціях, що повторюються. Тому його зусилля повинні бути направлені на те, щоб зберегти і поширити клієнтуру, стати центром фінансового обслуговування людей на багато років. Саме тому банк повинен орієнтуватися на задоволення дійсних, а не вигаданих потреб, дати клієнту те, що він справді бажає. Тільки так можна утримати клієнтуру в умовах конкурентної економіки. У даній роботі було розкрито поняття і цілі банківського маркетингу, було проаналізовано застосування маркетингових можливостей в роботі Дніпровської Філії Акціонерного Банку "Укрінбанк", а саме була дана оцінка фінансово-господарській діяльності банку, був зроблений аналіз застосування маркетингових технологій у роботі банку; було знайдено шляхи вдосконалення маркетингової діяльності АБ “Укрінбанк”, було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності банку, а саме: - АБ “Укрінбанк” необхідно створити відділ маркетингу; - АБ "Укрінбанк" у своїй продуктовій політиці повинен використовувати стратегію диверсифікації. - Банк повинен змінити механізм встановлення ціни за дебетування клієнтських рахунків, вона не може бути фіксованою. Слід надати можливість філіалам і відділенням встановлювати її самостійно, виходячи з рівня їхніх витрат і особливостей регіональних ринків. - АБ "Укрінбанк" необхідно проводити систематичні маркетингові дослідження, вони повинні носити постійний характер, а не бути "час від часу", банк повинен вивчати не тільки задоволеність клієнтів послугами, які банк надає і ціни на послуги банків конкурентів, а повинен вивчати внутрібанківські відношення працівників, задоволеність умовами праці, робити аналіз долі ринку, вивчати попит, і опираючись на нього розробляти і пропонувати нові послуги, вивчати ефективність рекламних кампаній, а не вимірювати її на око. - “Укрінбанк” повинен збільшити бюджет на рекламу. - “Укрінбанк” повинен більш активно використовувати елементи PR такі як: тематичні заготовки для преси (статті про діяльність банку, інтерв'ю з керівниками банку), тематичні заготовки для місцевого телебачення (офіційні передачі, сюжети, інтерв'ю з керівниками банку). - Банк повинен використовувати концепцію соціально-етичного маркетингу для всіх своїх послуг. Використовуючи концепцію маркетингу орієнтованого на продаж, банк переслідує мету - продаж вироблених (надаваємих) послуг, а не виробництво (пропозиція) тих послуг, в яких на ринку є потреба. Концепція маркетингу орієнтованого на продаж приносить короткостроковий результат (прибутки швидко зростають і швидко падають, життєвий цикл деяких послуг триває дуже короткий час). Концепція соціально-етичного маркетингу має за мету організацію визначення потреб, вимог і інтересів цільових ринків і задоволення споживачів більш ефективними, ніж у конкурентів, засобами при збереженні і закріпленні добробуту споживачів і суспільства в цілому. Така концепція носить довгостроковий характер, сприяє встановленню позитивного іміджу банку, лояльності з боку клієнтів. А як відомо для банку імідж є майже найголовнішим фактором успіху.
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи