Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


Вікторія

Рейтинг: 10
аватар
Штогрін Роман Андрійович

Рейтинг: 10
аватар
Злата

Рейтинг: 10
аватар
Євген Володимирович

Рейтинг: 111.4
Дяченко Вікторія Іванівна

Рейтинг: 10
Сторожев Евгений Владимирович

Рейтинг: 46.9

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Технологія дизайн-мислення (МАУП)


Контрольна робота
K-28444

Технологія дизайн- мислення
Практичне заняття № 1.
Тема: Технологія креативного мислення.
Мета - дати уявлення про креативне мислення, на практиці випробувати методи креативного мислення.
Ключові слова: креативне мислення, технологія креативного мислення, креативний продукт, ознаки креативного продукту, методи розвитку креативності.

Основні питання (для практичних/семінарських/лабораторних занять)
1. Креативне мислення як технологія.
2. Ознаки креативної особистості: знання, уміння та навички.
3. Креативний продукт: ознаки.
4. Методи розвитку творчої уяви (метод фокальних об'єктів, метод асоціацій, метод прихованих якостей об'єкта, погляд збоку; прийоми фантазування, створення образу з певними властивостями).
5. Рекомендована література (5-6 найменувань)

Завдання (для практичних/лабораторних занять)
Питання теоретичної частини практичного заняття слід подати у такому вигляді:
-до першого питання скласти теоретичний конспект ( 1 сторінка А-4);
- опрацювавши теоретичний матеріал з другого питання розробіть схему, яка б ілюструвала ознаки креативної особистості;
- опрацювавши матеріал з питання три, спробуйте відповісти на такі питання:
а) опиши це (назви це, визначити певні його характеристики);
б) порівняй це..(на які терміни чи визначення даний феномен схожий? Що в них схоже, а їх різнить?);
в) з чим асоціюється у вас даний термін? (Що це нагадує? )
г) проаналізуй його (Які складові чи компоненти його утворюють?)
д) Спробуй застосувати це (Що можна робити з ним? Як це слід застосовувати)
є) Наведи аргументи «за» та «проти» відповідно до аналізованої категорії.
- до четвертого питання слід скласти таблицю «Методи розвитку творчої уяви»
Назва методу
Методика проведення
+ та - даного методу
Практична частина:
Створити письмовий та графічний (ілюстративний) образ об'єкта (літери, цифри, символу). (Наприклад: Літера «С» - домогосподарка, у якої сколіоз - викривлення хребта. Смакує літері «С» супчик-розсольник. Вона страшенно любить дітей і з радістю їх обіймає).
Використовуючи прийоми фантазування, запропоновані Г. С. Альтшуллером, описати властивості об'єкта (зменшення-збільшення, оживлення-окам'яніння, дроблення- об'єднання, спеціалізація -універсалізація, прийом «навпаки») проаналізуйте пару об'єктів.
Використовуючи метод фокальних об'єктів створіть об'єкт з новими властивостями.
Для фокусу уваги оберіть один неживий предмет, а для предметів, які надають нам ознаки оберіть : один живий і два неживих об'єкти.
Наприклад: У фокусі - стіл, це предмет, який ми будемо змінювати.
Предмети, які надають ознаки: муха, квітка та телефон.
Муха -- літає, може рухатися стелею, дзижчить, набридає...
Квітка -- має ніжку й пелюстки, розцвітає і в'яне, пахне, різнобарвна...
Телефон -- здійснює звуковий зв'язок між людьми, має мікрофон і динамік, дзвонить.
Ознаки -- по одній або довільних комбінаціях -- переносять а вихідний об'єкт. При цьому слід намагатися використати ознаку не лише за її буквальним значенням, а розвинути ідею, довівши її до логічного завершення: створити об'єкт із новими властивостями й отримати нові, додаткові функції.
Приклад: Стіл з пелюстками -- це стіл, частини якого зазвичай розміщені всередині або навіть окремо, а за необхідності з них можна зібрати, наприклад, дитячий стільчик, який легко кріпиться до столу.

Технологія дизайн-мислення
Практичне заняття № 2.

Тема: Дизайн-мислення як технологія.
Мета - ознайомити з теоретичними основами технології дизайн-мислення.
Ключові слова: дизайн-мислення, технологія дизайн-мислення, структура технології дизайн-мислення, етапи дизайн-мислення.

Основні питання (для практичних/семінарських/лабораторних занять)
1. Історична довідка з розвитку технології дизайн-мислення.
2.Технологія дизайн мислення: сутність та структура.
3. Характеристика конвергентного та дивергентного мислення.

Завдання (для практичних/лабораторних занять)
Теоретична частина:
Питання теоретичної частини практичного заняття слід подати у такому вигляді:
-Питання один слід подати у формі таблиці, яка подана нижче.
Таблиця «Історична довідка з розвитку технології дизайн-мислення.
Видатна постать
Внесок у розвиток дизайн-мислення
- Питання два слід представити у вигляді кластера.
- Опрацювавши матеріали за третім питанням, проведіть порівняльний аналіз двох видів мислення , скориставшись прийомом «Кола Вена»

Практична частина:
Складіть казку, де головний герой - Дизайн-мислення, а етапи технології - перешкоди чи пригоди. Умови для казки:
Варіант 1.Боротьба з монстром. Структура: Головний герой - ціль - зустріч з дуже сильним монстром -боротьба та перемога - досягнення цілі.
Варіант 2. Історія Попелюшки.Структура: герой - незвична ситуація - поява проблем (або ворогів) - втручання чарівного помічника - щасливе вирішення ситуації. Підходить для мотиваційних промов, пояснення або порівняння процесів та явищ, опису еволюційних змін в певних сферах життя, вибору виду вирішення задач.
Варіант 3. Квест. Структура: герой - ціль - зміна кількох локацій та вирішення в кожній з них певних задач - почергове досягнення міні-результатів - тріумф.
До питання 2 складіть асоціативний кущ.
Виконайте вправи на розвиток дивергентного мислення.
-Вправа «Бар'єри креативності». Кожен предмет має своє пряме призначення. Наприклад, молотом - забивати цвяхи. Але часто ми використовуємо предмети не за призначенням. Наприклад: молотком можна притримати папери на столі; використати як якір під час будівельних робіт; як ручка для важкої сумки.
Завдання: назвати нестандартний спосіб використання даного предмета.
Предмети: кулькова ручка, чашка, указка, газета, ложка, книжка.
-Вправа «Творче осяяння». Учасникам пропонується скласти коротеньку зв'язану розповідь із назв фільмів і відеофільмів ( обрати назви фільмів, не менше 7 та написати міні твір).

Практичне заняття № 9-10.
Тема: Методи на етапі тестування та презентації продукту.
Мета - вчити застосовувати на практиці методи дизайн-мислення етапу тестування та презентації продукту.
Ключові слова: дизайн-мислення, етап тестування, етап презентації, метод тестування з користувачем, «сітка зворотного зв'язку».
Частина 1.
Основні питання
1. Метод тестування з користувачем.
2. Метод «сітка зворотного зв'язку».
Завдання для практичних занять
Питання теоретичної частини практичного заняття слід подати у такому вигляді:
-До кожного питання створіть стислу відповідь ( 1/2 сторінки А4)
-Скориставшись теоретичними матеріалами, заповніть таблицю (метод «Сюжетна таблиця») для кожного з методу: Хто? Що? Коли? Де? Чому?
Практична частина:
1 Апробувати один з методів відповідно до вашого проєкту. Результати презентувати у вигляді нотатків, замальовок. Результати за цим заняттям презентувати у вигляді презентації.
Частина 2.
Основні питання
1. Методи презентації товарів та послуг
2. Універсальний план презентації.
3. Секрети успішної презентації.
Завдання для практичних занять
Питання теоретичної частини практичного заняття слід подати у такому вигляді:
- Прі підготовці до практичного заняття можна скористатися інтернет ресурсом: https://in-scale.ru/blog/prezentaciya-tovara#4
- Створіть пам'ятку для своїх друзів на тему «Секрети успішної презентації»
Практична частина.
1. Підготувати презентацію групового проєкту.

Є ПРЕЗЕНТАЦІЯ НА 17 СЛАЙДІВ.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3730
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3730
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.